onsdag 18 augusti 2010

Ett ljus i ångesten ...;-) ??

Ett litet meddelande på Facebook. Ja men visst, är vi inte alla där och har liiiite koll på läget i alla fall? Jag kan i alla fall skryta med att jag varit med ett gäng år och inte månader ;-)

För övrigt, jag tar gärna emot vänskaper från mina läsare och även mejl med synpunkter och tyck och bra och uselt. Än så länge kan jag svara och ha en dialog.

I augusti kom min första bok ut på norska. Jag hade förmånen att få faktaläsa den på norska, vilket gick rätt bra eftersom jag förstår norska i talad form utan vidare och läser hyfsat ... norkst påbrå heter det väl? Eller så är man krass och erkänner att man är 25 % norsk!

Jo farmor är från Norge, närmare bestämt från Brekken på andra sidan gränsen från Härjedalen, mot Röros till. Var där senast i påskas och tittade till släkten ;-)

Jo, ja, vad jag ville ja?

Skryta så klart!! :-D

Det går bra i Norge!! Och den kom ut den här månaden.
Nu är jag nog mera stolt än girig, får jag väl poängtera. Men glad glad jätteglad!!

Åhh fy!!! Blev det lättare nu att redigera färdigt elelr blev det panikångest?? Usch jag får ta ett varv i lägenheten och bestämma mig ;-)

Ingrid Elfberg

Sörjer Elvis, syrrans älskade Shelti, somnade in i helgen, ett knippe kärlek har lämnat oss ... Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar